2011-10-14
 00:21:17

God natt

Hej bloggen!
.
Mitt hår är fortfarande blött s det blir ingen före och efter bild nu, men det blir väll imorgon antar jag.
.
Orkar/ hinner heller inte att göra något tidsinställt inlägg så jag gör som jag gör men jag lovar att det kommer upp inlägg imorgon.
.
Funderar på att kösa det genom att ta med mig datorn till skolan, jag ska dit tidigare för att fota bild till tävlingen i fotostudion. Jag hoppas att det blir bra.
.
Jag måste skynda på med bilderna till tävlingen alla ska näligen vara inne på söndag.
.
fortsätt gå in och rösta HÄR, HÄR, HÄR, HÄR, HÄR och HÄR
.
Håll utkik imorgon kommer det fler bilder att rösta på.
.
Kram och god natt <3


Louise

Hejhej!



Vilken fin blogg du har!



Jag har också en blogg, elsalouise.blogg.se .



I min blogg skriver jag mest om stil, vardag & jag visar er mina foton.

Men jag ger också olika tips med mera, t.ex att lära sig fota bättre!



Om du är intresserad av fotografering så ska du verkligen besöka min blogg, du kommer inte ångra dig, men jag skriver ju också om mycket annat!



Om du har bloglovin, så får du gärna lägga till mig där, kommentera bara i min blogg sedan så jag kan lägga till dig också, för då blir det ju rättvist ! :)

Hoppas du får en jättebra dag och hoppas vi hörs vidare i min blogg, kramis! ♥



PUBLICERAT: 2011-10-14, 17:25:56 | URL: http://elsalouise.blogg.se/
Louise

Svar:



Tacktack!

Jag följer dig med nu! :D



PUBLICERAT: 2011-10-14, 20:01:04 | URL: http://elsalouise.blogg.se/
iiiden med 3 i

ha en trevlig kväll nu när de är fredagsmys!:D

kram



PUBLICERAT: 2011-10-14, 22:19:54 | URL: http://iiiden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -