2011-10-02
 22:16:22

Innan jag dör

Hej bloggen!
.
Nej jag ska inte begå självmord.
.
Jag kom på att jag vill göra en lista på saker jag vill göra innan jag dör. Har redan lite saker som finns på min lista så som att jag vill hoppa fallskärm och så.
.
Jag undrar om ni har några bra tips på olika skaker som jag ska göra. Det måste såklart vara rimligt det kan inte vara att gå runt jorden eller så.
.
Min lista just nu (som jag kan komma på i alla fall)
Dom kommer inte i nummer ordning.
.
- Hoppas fallskärm
- Tatuera mig
- Få över 1000 besökare på bloggen (kommer kanske ökas om jag skulle komma upp i det)
- Ta studenten
- Jobba en sommar på Gröna Lund
- Åka till USA
- Ta körkort
- Vara i två länder samtidigt
- Spela in en skiva (har jag redan gjort)
- Träffa en kändis
- Flytta hemifrån
- Vara med på tv
- Vara med i radio
- Vara med i en film
.
Kommer inte på något mer just nu men jag ska fylla på den men alla mina drömmar och måsten i livet.
.
God natt Kram <3


JOHANNA

Idag måndag har jag "BOOST" tema på bloggen. Skulle vilja att du gick in och skrev vad som är bra med just DIG. Kram



PUBLICERAT: 2011-10-03, 16:21:29 | URL: http://johannavk.blogg.se/
Andrea

hur kan man vara i 2 länder samtidigt? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -