2011-10-27
 21:10:03

Känner mig så liten i den stora världen

God kväll.
Haha va gammat det kändes..
.
Jag gick in på min mail och upptäcker detta,, så dum som jag är så missar jag att det kommer från blogg.se  och tror att det är ett vanligt mail.
.
(Om det är lika litet som det är för mig så tryck Ctrl+ så ser ni vad som står.)
.
Jag höll alvarligt på att dö..
.
Jag har aldrig laddat ner en film i hela mitt liv så jag blev helt stäld..
Hur kan dom fått tag i uppgifterna och vad ska jag säga till mitt försvar.. Dom skulle ju aldrig tro att jag inte gjort de om dom har bevis..
.
Sjukt bra skämt men jag höll i alla fall på att dö tills jag fattade.
.
Stax kommer ett inlägg där jag ger er en liten rabatt hos cocoo.se
.
Ses strax Kram <3


viktoria

haha, det var från mig :)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -