2011-10-10
 16:49:25

Mycket att göra!!

Hej bloggen!
.
Det känns inte som att jag har så mycket att göra men det är mer än vad som syns.
.
Jag har en hög med läxor och saker som måste göras och jag är trött is stortsätt hela tiden.
.
Jag har lovat mig själv att jag ska plugga ordentligt till provet jag har på onsdag,, man hör ju redan där.. Jag ska börja plugga nu till ett prov jag har på onsdag och jag ska plugga ordentligt.. Men sure det kommer aldrig att hända..
.
Nu ska jag i alla fall se på modelljakten medans jag målar naglarna sen blir det matte plugg och skriva in svanskan på datorn.
.
Föresten finns det någon som har ett bra tips på en bra västa som är rymlig men inte otymplig!? Behöver en nuu!!!
.
Nu måste jag börja så att jag hinneer med allt.
.
Just ja,, tänkte bara säga att det är både kul och taskigt med Andres tabbar i Idol.
Först säger han fel namn till Magdalena och sen kallar han Laila sin fru. Stackarn
.
Hej då för nu Kram <3


felicia

Var gärna med i dagens blogg!:) /felizas.se



PUBLICERAT: 2011-10-10, 18:43:11 | URL: http://www.felizas.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -