2011-10-13
 21:29:50

Nu är färgen i

Hej bloggen!
.
Nu är färgen i håret och jag sitter och har ryck..
.
Det svider och kliar som F*N men jag frår såklart inte klia eller massera för då blir mina händer missfärgade :(
.
Istället sitter jag och höjer händerna mot huvudet och den drar ner dom i ett ryck och vifftar,, jag vet inte varför jag gör det menmen..
.
Ska spela spel nu så att jag inte kan klia, det är 20 minuter kvar.
.
När jag färgat klart kommer det upp bilder och om jag orkar/hinner så ska jag göra ett tidsinställt inlägg till imrogon eller kanske två det beror på om jag hinner göra det som inläggen ska vara om.
.
Här kommer en bild på hur jag ser ut just nu.
.
.
Haha va ful jag är och va mycke skit jag har i mitt rum.
.
Kom precis på att jag inte mins vad jag satte klockan på...
.
Hörs Kram <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -