2011-10-27
 22:16:04

Shining in the dark

Hej på er!
.
Jag tänkte skriva ett litet inlägg om att jag är med i en tävling hos Cocoo.se
Tyvärr kan ni inte vara med i denna tävling för det är bara dom som sammarbetar med cocoo som kan det.
Om ni vill och har en blogg kan ni sicka iväg ett litet mail till Cocoo och fråga om ett sammarbete, allt du behöver veta om de finns om du går in på hemsidan.
.
Men eftersom ni inte kan vara med i tävlingen så bjuder Cocoo istället på en 15%-ig höstrabatt
Hoppas att ni hittar något riktigt fint att köpa.
Ni kanske även får lite tips på sakerna jag tycker är fina.
Rabattkoden är bloggspecial.
.
.
Här över ser ni mina favoriter just nu, det finns såklart mycket mer snygga smycken men de va just dessa som fick min blick att stanna till.
.
Min absoluta favorit och som jag ska försöka vinna är kloörhängerna, dom påminner mig så jäkla mycket om en teckning jag gjorde i typ 6:an och jag har letat överallt men jag kan inte hitta den.. Det enda som fattas på örkängerna är att klon skulle hålla i en glaskula.
.
Ha en trevlig kväll Kram <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -