2011-10-05
 21:17:46

Skolfoto

Hej bloggen!
.
Är det någon mer än jag ssom inte tycker om skolfoto??
Jag vet aldrig hur jag ska stå/sitta inte om jag ska le eller hur jag ska le, vad ska jag ha på mig.
.
Alltid samma frågor.. Haha detta lät töntigt men jag har faktiskt ingen aning.
Hade velat fixa håret innan fotot men sen kom jag på en idée och så som mitt hår kommer att bli vill jag inte se ut på skolfotot. Ni kommer att få se imorgon om jag hinner färga på kvällen annars kommer det upp lagom innan det försvinner.
.
Nu ska jag gå och plocka fram kläder, smink och fixa håret så att jag inte hittar rätt kläder får fultsmink och har ett skatbo i håret.
.
Hörs imorgon så ska jag försöka hinna med en outfitbild också.
.
Kram och god natt <3
.
PS: Ska försöka leta upp lite gamla skolfoton och visa er hur fult det brukar bli.


sophie

Hejsan ska vi följa varandra via bloglovin?:) det skulle vara jätte skoj :) kram



PUBLICERAT: 2011-10-05, 21:45:15 | URL: http://sophiecoper.se
Agnes

waaassssshhhhoooowwww!!! DAMN GIRL!!! :3


Maria

fick ni fotas med en fläkt på?? :D



PUBLICERAT: 2011-10-06, 12:21:55 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -