2011-10-06
 18:52:59

Sverige på tv

Hej bloggen!
.
Bläddrade precis förbi ett program på tv11 där en kille utan arm hade fått en skruv i armen fär att kunna skruva fast en metallarm.
Det låter helt sjukt men det var inte så konstigt som det låter.
I alla fall så sa en av gubbarna som satt i rummet när man fick se skruven att det var olagligt att sätta skruven i armen, typ något sådant var det.
Då säger en av gubbarna att dom kan ju åka till Sverige och göra det för där är det lagligt.
Det var något sånt och jag blev så himla förvånd, nästan så att jag nästan måste kolla om det vetkligen är så att dom säger Sverige eller om det bara är översättningen.
.
Nu ska jag kolla runt lite på olika sidor och sen ska jag färgahåret om jag orkar.
.
Kram <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -