2011-10-04
 21:08:08

Tidigt

Hej bloggen!
.
Nej jag har inte blivt en duktig flicka så att jag ska gå upp tidigt eller så som jag själv skulle vara överförtjust om jag skulle börja med. Haha taget från ingen stans menmen..
.
Jag ska i alla fall gå och lägga mig strax, jag vet att de är helt galet men jag mår riktigt dåligt så jag ska slänga mig in i duschen nu och sen ska jag dra på mig en mysig mjukisdress och sen ska jag dra igång en film som jag långsamt ska somna in till.
Haha det låter som jag skaa dö,, "långsamt somna in till" höhö
.
Här kommer i alla fall en liten kortfilm som jag tycker är väldigt gullig, laddar upp med den. Jag tycker inte att denna version är speciellt bra så gå in på youtube och sök på LIFTED och välj den som är 4.50 eller längre så får ni den som är bäst.
.
.
Nu ska jag gå så att jag inte somnar.
.
Kram <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -