2011-10-16
 21:54:16

Total vändning

Hej bloggen!
.
Det har blivit en totalvändning på statistiken, nu dom senastedagarna har statestiken varit och skrapat i marken men nu så har det åkt upp som ett spjut och det går uppåt :)
.
Tänkte skriva ett inlägg nu men sen kom jag på att jag ska gå coh duscha och fixa iordning mig för att sova och sen ska jag ligga med datorn på magen, skriva ett litet inlägg och sen ska jag titta på Rosa på svtplay för jag missade igår och jag har nämligen bestämmt mig för att följa den. Oh no kom på nu att jag missar det både nästa helg och nästnästa helg.. sadface :´(
.
Här kommer två bilder på mina otroligt seriösa kompisar när vi va på naturhistoriska i torsdags.
.
.
Ses strax <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -