2011-10-19
 00:27:28

Why are you trying so hard to fit in...

..when you were born to stand out?
.
Dessa tjejer är coola men har dom egen stil??
.
Hej bloggen!
.
kl,iokl,    Där ville grisen vara med och skriva lite..
.
Jag tänkte bara skriva lite om att ha en egen stil, eftersom klockan är så pass mycke så kommer det bara bli ett kort inlägg. Jag är nämligen jätte trött.
.
Idag när jag satt på bussen kom jag ock tänka på att ha en egen stil, förövrigt så somnade jag på bussen för att jag var så himla trött så jag får hoppas att jag skriver detta förståligt.
.
I alla fall så tycker jag att det är förmånga som påstår sig ha en egen stil. Jag själv har absolut ingen egen stil, men jag skulle inte vilja ha det heller.
.
Men vi säger bara som ett exempel dom som kallas för EMO så vet jag att det finns flera som tycker att do har en egen stil men tänk efter.. Om det till och med finns ett namn för de då är det inte speciellt egen, eller!?
.
När jag tänkte en stund till så kom jag på att man bara kunde ha en egen stil om man sydde och designade allt själv men då har man en egen stil men man blir också som en designer och det behöver man ju inte vara för att ha en egen stil.
.
Sen nu har jag bestämt mig vad det betyder att ha en egen stil och när man kan säga att man har en.
.
Jag tycker att man har en egen stil när man sätter ihop kläder som redan finns och eventuellt gör någonting själv. Man behöver inte vara överdriven eller sticka ut, man ska bara ha en stil som får folk att tänka eller få just tanken "det var heftigt/ snyggt hon/han har en egen stil". Jag vet inte riktigt än vad det är att ha en egen stil men jag tycker att det är intressant så jag kommer att fundera vidare på det.
.
Jag tror att det inte bara är jag som tänkt på detta, jag hoppas att ni som tänkt på detta tänker mer och att ni som aldrig tänkt på det kan ju kolla en liten extra gång när ni är ute på stan. Om ni vill kan ni jättegärna skicka in en liten kommentar och typsa mig om vad ni tycker och hur jag ska komma framåt i mitt fundeerande.
.
Ha en bra dag Kram <3


Fanny

Jag tycker inte riktigt som du. Alla har ju sin egna personliga stil, enligt mig då. Men många har en stil som är ganska vanlig, och inte så unik. Och för att ha en helt unik stil, då säger jag som du, att i så fall krävs det ju nästan att man syr sina egna kläder, men inte ens då är man riktigt unik, för man inspireras ju nästan alltid av någon annan. Det är helt enkelt väldigt svårt att vara unik, men jag tycker att alla har en egen stil även om den är vanlig :)



PUBLICERAT: 2011-10-20, 01:44:48 | URL: http://fattytheman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -