2012-04-10
 21:12:00

Löftet The VOW Älska mig igen

Hej bloggen!
.
Jag blir sjukt förvirrad, jag vill se en film men om man söker på trailern på youtube så heter den, Löftet, The VOW eller Älska mig igen. Jag fattar också att The VOW är det riktiga namnet eftersom det är de engelska men vad heter den på svenska??
(Rätta mig själv den heter The national på engelska och the VOW på amerikanska jag är förvirrad..)
.
Jag vill i alla fall se den. Tror att den redan går på bio, om någon har sätt den berätta gärna om den va bra. :)
.
Trailerna är också olika men jag tycker om den "riktiga" bäst men jag tycker om låten i den svenska.
Jag vet inte om låten tillhör påriktigt men jag tycker i alla fall om Taylor Swifts låt i The Hungegames också. :)
.
Kram <3


En blogg om 5 systrar

DAGENS BLOGG är avslutad och vi har utsett 5 vinnare!

Titta in om det blev du :D



KRAM från Systrarna Backström!



PUBLICERAT: 2012-04-10, 21:39:52 | URL: http://systrarnabackstrom.se
Andrea

Ska se "älska mig igen"! Punkt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -