2012-04-10
 10:59:00

Titanic

Hej bloggen!
.
Kväll blir det Titanic i 3D, jag är inte förtjust i 3D filmer men jag tror att den kan vara riktigt cool och bra.
.
Jag ska gå med kusin som älskar titanic och två kompisar, ska bli riktigt kul men ändå lite "jobbigt" eller jag vet inte.. det är andra gången dom träffas och jag hatar att vara den som känner alla.. fega lilla jag vet inte vad jag ska prata om då och jag hatar när någon blir utanför så hoppas att dom håller igån snacket.
.
Här kommer den gamla och den nya trailern. enjoy :)
.
Kram <3
.


Anonym

hej! Jag vet hur tråkigt det är med sånahära medelanden,men jag gör ett försök ändå. Jag tycker att det är hur kul som helst att blogga,speciellt när jag får insperation! Men det skulle vara hur snällt som helst om du kunde kolla in min blogg och säga vad just DU gillar/inte gillar. Jag vill att de ska bli så bra som möjligt! Vi kan även följa varandra på boblovin om du vill:) kram! http://vendelagranberg.spotlife.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -