2012-04-10
 08:38:00

The Prayer

Hej bloggen!
.
Hittade ett x-factor klipp på systrarnabäckströms blogg.
Man ser alla till och med jurin sitter i början och tror att det ska bli dåligt men första tonen och jag fick gås hud.
Låten dom sjunger kommer från en av mina favorit filmer "De magiska svärdet" tyvärr så hittade jag inte den svenska låten men jag tycker att om ni inte sätt filmen så se den!
.
Och döm inte människor för hur dom ser ut, lär känna personen och skaffa sen en uppfattning.
Jag har dömmer ibland utan att jag känner personen men oftast inte faktiskt vilket jag är glad för.
Ok, jag visste att det skulle vara bra för att Fia-Lotta skrev det men jag tror i alla fall att jag tittat på den om jag hittat den och jag hade fått gåshud vem det än va som sjöng så.
.
Se klippet och se filmen är allt jag kan säga.
Enjoy! :D
Kram <3


Daniella Book

Jaha okej! Tack detsamma:D

Kram



PUBLICERAT: 2012-04-10, 09:42:15 | URL: http://daniellabooks.blogg.se/
iiiden

ha en bra dag:D



PUBLICERAT: 2012-04-10, 10:23:12 | URL: http://iiiden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -