2012-08-22
 22:38:11

2 TB

Idag va Maria här och vi tittade på Abduktion och käkade lunch. Sen eftersom min blogg är så otroligt populär läste en av mina största fans att vi va hos mig och självklart ville hon vara med och efter mycket tjat och massa mutor fick hon va med. Vi satt och glodde på lillabloggen och Sunes jul när jag sa att hon i Sune va tjejen som Tobbe blir kär i, i Eva och Adam men Alma (mitt största fan) sa att det inte va hon och då va jag såklatr tvungen att visa och visst va det hon :)
Sen vid sex va dom tvungna att gå hem så jag hann köpa en hårddisk och äntligen kan jag leva som en normal människa där datorn fungerar och det inte kommer upp en "minnet är fullt"-pop upp var 5:e sekund.
 
Kram <3
 


Maria

Grattis till den nya hårddisken! haha :D

Svar: Man tackar :D
Linnojja



PUBLICERAT: 2012-08-23, 18:37:50 | URL: http://amaryland.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -