2012-08-24
 06:07:46

Back to school

God morgon :)
Idag är min första skoldag, kommer väll vara lite rektor välkommen tillbaka tal, få busskort och sen gå hem. Hoppas på det i alla fall.
Kan inte förstå att jag börjar 2:an nästan större än förra året, nu känner jag alla och det är bara två år kvar i skolan woho haha låter som jag snart går ut men sjuk pep i alla fall men det släpper väll tills på måndag när det börjar på riktigt.

Ikväll ska jag på spelning, Sigrid ska tyvärr inte me för hon ska på läger. Hoppas att jag hittar dit i alla fall.

Hoppas att ni får en underbar dag nu ska jag ner och käka vanilj yoghurt och nektarn så jäkla gott fattar inte att jag inte ätit det tidigare.

Kram <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -