2012-08-22
 00:54:24

Om man väntar på någonting gott..

Hej på er!

Jag är jätteledsen för att jag inte har bloggat men jag har inte haft någon dator och tydligen vill inte min mobil att inläggen jag skriver där ska komma upp här.

Min dator har i alla fall varit trasig, sladden gick av och jag har försökt leta efter en riktig PackedBell sladd men ingen säljer dom så nu kunde jag inte hålla mig från datorn så jag köpte en (doe tappade ordet..) en sån man kan byta "munstycke" på.
På torsdag blir det till att leta efter en hårdisk eller jag vet redan vilken jag ska köpa men jag måste ta mig dit och göra det sen kommer bilder från hela sommaren. Just ja, måste hämta bilderna från Kämpers hos Sigrid och ladda över från kamerorna.

Har inte gjort speciellt mycket sen sist, va och såg Ola Salo och radiosymfonikerna utanför operan i torsdags och Uggla va på Grönan i fredags och dör stod jag och pappa än en gång i publiken.

På fredag börjar jag skolan och efter ska jag gå på tävling med Shape, och nästa fredag blir det Gaga på Globen. Mycket musik på g kul :)

Hörs imorgon hoppas jag, måste sova nu så att jag orkar upp imorgon och träffa Maria som varit i Grekland, såå avis hihi

Kram <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -