2012-08-27
 23:46:31

Tänk först

Hej! Hittade denna bild när jag va inne på facebook.
Bara för att det är tecknade gubbar på denna bild betyder det inte att det inte kan hända. Snälla tänk er för innan ni säger saker som skulle kunna såra någon. Detta va ett extremt exempel men tex. innan du tänkt säga att polotröja kolla runt lite och se om någon har det på sig. Samma sak med allt ta en titt och se till att ingen har något att göra med vad du ska snacka skit om. Jag vet att jag själv är dålig på sånt och kommer alltid på mig själv mitt i meningen och ba: upps du hade visst det på dig, men ha det i tanken så kommer alla må så mycket bättre.

Kram och god natt <3


Maria

håller med dig! bilden fick mig faktiskt att tänka till =)



PUBLICERAT: 2012-08-28, 13:22:03 | URL: http://amaryland.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -