2012-12-17
 00:52:37

1700-tals klänning

Bara för er mina små stalkers <3
 
Nu har jag kommit igång i alla fall, ett inlägg varannan dag snart kanske det blir oftare.
 
Mitt liv är så spännande att jag satt och gjorde ritläxa igår och idag gjorde jag historia läxa. 
Imorgon kommer det upp  bilder på min påse jag gjort på bilden (en av mina ritläxor)
 
Här kommer bild på historia läxan 
haha oh no jag tyckte de va roligt påriktigt.. nej så får det inte vara ni förstod säkert inte ens haha 
 
Här kommer bild på design läxan xD
haha denna va ju till och med snyggare än va den var på ig.
 
Sorry till er som följer mig på ig för jag använder samma bilder då jag aldrig använder min nikon utan bara tar bilder med mobilen och dom hamnar på ig. 
 
Just ja, vill ni att jag ska börja som kenza??
ni kanske inte vet vad hon gör så jag berättar väll då rå,
Hon lägger upp typ 4 ig bilder och her en lite nörklaring till bilderna.
Ja, nej, kanske
post a comment below ;)
 
Puss kram och god natt <3
 


viktoria

hej, nu ska jag berätta en historia. Det var en gång en liten flicka vid namn linnea. Hon bodde i ett litet rött hus med vita långa knutar på. En dag bestämde hon sig för att...

Mer i nästa inlägg x)

Svar: haha jag bor i ett gult hus XD
Linnojja



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -