2012-12-17
 14:17:24

Farytale

Hello på er :)

Sitter just ni och har bild så här kommer en liten bild på mig i studeon.

Hörs Kram <3


viktoria

...Så bestämde hon sig för att gå ut i den stora mörka skogen som det lilla huset låg i. Hon satte på sig sina stövlar, eftersom det kunde vra lerigt i skogen, och vandrade iväg. När hon hade gått i timmar så fick hon syn på...

mer i nästa inlägg

Svar: haha fortsätt skriv de va kul, får jag lägga upp dom på bloggen???
Linnojja


viktoria

hahah, okej x)

Svar: Tack :)
Linnojja


TVD

Hej =) Skulle du vilja göra ett Bloglovinbyte med mig ? Jag tar INTE bort , gillar inte själv när folk gör det .
Kram Felicia

Svar: Hej :) Visst kan vi göra det, följ mig och kommentera vilket nummer du blev så följer jag dig sen.
Kram
Linnojja



PUBLICERAT: 2012-12-26, 23:53:41 | URL: http://tvd.webblogg.se
din stalker x)

Linnea vad hände med bloggen, döh? x)

Svar: haha det blev jul ;)
Linnojja



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -