2012-12-14
 16:56:15

När är julen här??

Hello :-)
 
somvanligt har jag en bortförklaring till varför jag inte bloggar men i förrgår somnade jag klockan sju och igår stod jag och diskade till typ två på natten då vi inte har någon diskmaskin. 
 
Idag hade vi ingen historia så vi började tio i tolv. Vi håller på med massor i bilden som ska vara klart till skolavslutningen på fredag, jag tänkte ta bilder på det mesta och visa er sen.
 
kom hem för typ en halvtimma sen och det känns som en tisdag/måndag i november, vet inte om det är bra eller dåligt känner mig stressad inför julafton.
 
jag kom och tänka på en sak idag, när är det igentligen jul??
är det när snön kommer eller första advent eller julafton?? 
Jag tycker att det blir vinder när snön kommer, förjul första advent och julen kommer nån gång efter lucia.
 
förresten såg ni något luciatåg igår?? 
jag såg slutet på på luciafirandet på tv efter skolan och hann inte slita mig något glitter så det blev inte så mycket Jukkasjärkö känsla. 
 
haha det blev jukkasjärkö när jag skulle skriva julkänsla haha
 
lycka till till alla som jag som får julbetyg och till alla andra, lycka till i julklapps rushen.
 
kram <3
Haha fil bild på lussebulle.


viktoria

LUSSEBULLE! nu kommer jag att kommentera alla dina inlägg för att du ska tycka om att blogga. Gissa vad jag kommer skriva nästa gång? Det får du se då... :)

Svar: hihi så gullig du är <3
Linnojja


Maria

Gillar ordet "Jukkasjärkö känsla" haha :p



PUBLICERAT: 2012-12-16, 15:45:40 | URL: http://amaryland.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -