2012-12-12
 08:46:00

The reason for number 3 in <3

Hej :D
 
Vill verkligen sicka massa KÄRLEK till er tre som går in på bloggen varjedag även fast jag inte skrivit på typ tre månader. <333
 
Jag har gjort massor sen sist, tänkte inte tråka ut eer med det nu om ni undrar något är det bara att kommentera. Istället tänkte jag lova att jag ska börja blogga igen, kommer kanske gå lite segt i början men om ni orkar gå in för att läas om lilla mig kan jag ju bjuda tillbaka lite och faktiskt ge er lite att läsa när ni ändå är så gulliga och kommer hit.
 
Idag har jag bara två lektioner och sen vid två åker jag till staden med bror och handlar julklappar till typ helften (resten införskaffas när jag och vännerna åker för att se NKs julskyltning)
 
Nu ska jag springa till bussen hörs senare.
 
PS som ni märkt är jag sämst på att blogga så det vore underbart om ni gav lite tips på hur bloggen kan bli bättre dvs vad vill ni se och läsa om??
 
Kram <3
 
Detta va den enda bild jag hittade på datorn resten ligger på hårddisk woho..
 
Men jag såg att man nu kan ladda upp från instagram WOHO!! :):)
Det blev en snöbild :):)
 
Förresten, det är inte förbjudet att följa @linnojja        :D
 


viktoria the english granny

Jej, i love you Darlin'

Svar: love u2
Linnojja


Maria

Yes äntligen har du börjat blogga igen!! :D
Vad sägs om stan på söndag?

Svar: Tyvärr, har historia som ska in på måndag men på tisdag??
Linnojja



PUBLICERAT: 2012-12-12, 20:40:38 | URL: http://amaryland.blogg.se
alma

Finally darling! Haha det var verkligen på tiden Linneeeaaa! :) Kanske mitt tjat igår som gjorde susen haha :)

Svar: Haha allas tjat. Och för att det är kul men jag behöver inspiration. :-)
Linnojja



PUBLICERAT: 2012-12-12, 21:01:32 | URL: http://eeestelles.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -