2012-12-28
 23:47:36

Tillbaka efter julen :)

hej blogge!
 
Har ni haft en bra jul??
 
Har tyvärr inte bloggat under julhelgen då jag varit hos min faster och igår va jag på kalas man nu så är jag tillbaka igen.
 
Somsagt så var jag hos min faster på värmdö över julen. Hela tjocka släckten var där så som mest skulle vi varit 27 pers men min andra faster ch hennes familj äkte hem då hon hade ont i ryggen så vi blev bara 22.
 
Vet inte vad jag ska berätta, de va en vanlig jul antar att allas ser typ lika danna ut. Kom till kalle blev besviken då dom ändrat tomtens julverkstad, åt julbord såg på karl bertil undrade varför dom inte tagit brt delar ur den också då den är väldigt ned seende på fattiga osv. ,, fick julklappar (visar bilder senare) sen typ inget mer bara slapp.
 
Just jag kommer att börja lägga upp en berättelse här på bloggen som min vän viktoria skriver, då jag skriver ett inlägg skriver hon en snutt ur berättelsen (känn ingen press vickey men nu måste du prestera haha).
 
Hörs senare Kram <3
 
Bild: Våran julgran
        Julklapp nagellack från ginatrecot
 
 
 


vicki

..Så bestämde hon sig för att gå ut i den stora mörka skogen som det lilla huset låg i. Hon satte på sig sina stövlar, eftersom det kunde vra lerigt i skogen, och vandrade iväg. När hon hade gått i timmar så fick hon syn på...


En gammal liten stuga. Hon hade ingen tanke på att vända om och hon var mycket trött så hon bestämde sig för att knacka på. Hon gick fram till dörren som var gråblekt och möglig och knackade på. Knack, knack... Det var tyst, det ända som hördes var hennes andetag som tungt sög in luft. Hon knackade igen men den här gången hördes det fotsteg innanför...



PUBLICERAT: 2012-12-29, 00:12:48 | URL: http://tovass.blo.gg

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -