2012-02-14
 16:07:00

Hemma idag..

Hej mina underbara läsare och Glad alla hjärtans dag <3<3<3
.
Idag är jag hemma och är sjuk..
Imorse när jag skulle ställa mig upp ramlade jag ihop i en hög då bestämde jag mig för att vara hemma.
Jag gick några varv fram och tillbaka på övervåningen innan jag var berädd för trappan, gick väll sådär men värre blev det när jag skulle bära ner datorn.. jag trodde att jag skulle rala och dö typ..
.
Nu sitter jag vid köksbordet och kan typ inte röra på benen, hoppas att det blir bättre till imorgon.
.
Dagens outfit ;)
.
Jag har ny jammas på mig, det blev ingen bra bild på byxorna så de blev bara tröjan.
Från Gina
.
Nu ska jag försöka ta mig till diskmaskinen ett steg bort för att plocka ur den. Hörs senare.
.
Kram <3


Maria

Krya!! <3 :) Själv är jag också hemma, är förkyld och har feber. Inte kul :/



PUBLICERAT: 2012-02-16, 10:39:31 | URL: http://Http://marysss.blogg.se
Felicia

Hej! Tog bara ett random inlägg, men iaf, jag tycker det vore roligare att läsa din blogg om du la ut mera bilder på dig själv ;)



Din blogg är jätte fin! Titta gärna in på min ! ;)<3



PUBLICERAT: 2012-02-19, 17:36:35 | URL: http://ique.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -