2012-02-17
 10:34:00

No way out

Hej bloggen!
.
Hittde denna låt på youtube här om dagen, det är den andra filmen jag grät till. Den första va Lassie när den lilla hunden dör men den här filmen slår allt, jag vägrade låta mig själv gråta till filmer jag tyckte att det var extremt töntigt men innombords svämmade jag över av tårar.
.
Om ni inte sätt filmen se den och släpp ut alla tårar, det är sjukt sköönt att bara släppa allt och gråta när man inte ens är ledsen. I och för sig var jag ledsen när jag såg den i veckan för jag mår verkligen s k i t och då va det bara så skönt att få sitta ensam och gråta ut.
.
Just ja,, fick veta att jag ska till knädocktorn på onsdag så om allt går so jag vill kan allt vara bra om ett år :D
.
Kram <3


Terese

Allt bra denna dag?



PUBLICERAT: 2012-02-17, 11:32:11 | URL: http://teresebrodin.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -