2012-02-23
 23:59:57

torsdag den 23 februari 2012 kl.23.59

HAR DU ?
Folköl i kylen : :No
Något husdjur : : Två katter, Grisen och Tigge
Någon favoriträtt : :No mat är gott
Puder på dig :  :nej
Några framtidsplaner : :Gå makeup kurs, lära mig fota bättre, och massa saker som jag vill göra..
Någon sjukdom : :Nej
Gymkort : :Nop kör på fjärrkontroll istället ;)
Duschat idag : :Nyss
Någon kompis som snarkar : :Ja.. även om dom inte vill erkänna det själva
Någon vän som spelar i ett band : :Nopp men kompis kille. (dom är grymt bra)
Några mvg:n : :Har inte de betygssättet ;) hah skoja, jag hade bara mvg i Music <3
Någon som förstår dig : :Hoppas de
Något beroende : :Tror inte de..
Fikat idag : :Inte idag, skulle käkat en semla men det blev inte så.. :(
Nagellack : :Ska måla strax
Någon vän som bor i ett annat land : :Nopp
VEM ? ..
Avskyr du : :Tomater, potatisbullar och falska människor
Delar du mest minnen med : :Min familj.. vente typ Alma kanske ??
Längtar du mest efter : :Sommaren (min födelsedag)
Stör du dig på : :När man känner att någon hoster en i nacken på bussen..
Gosar du med : :GRISEN <3<3
Lagar mat : :Räknas att bre en macka?? Nej jag hjälpet till när jag vill, tycker inte att det är så kul
Diskar : :Plockar diskmaskinen ibland
VILKEN ? ..
Tidning läser du : :Skvaller tidningar eller inget typ (Kalle anka, m.m.)
Buss åker du oftast : :till och från skolan
Dag fyller du år : :15 mars (på en torsdag i år)
Årstid föredrar du : :Sommar eller tidig höst
Stad är du uppväxt i : :Utanför Stockholm
VAD ? ..
Gör du nu : :Skriver detta 0.0 Ska strax gå och lägga mig
Gör dig till en bra människa : :Att jag lyssnar på andra och har lätt till att skratta
Gör dig till en dålig människa : :Att jag ser ut som att jag inte bryr mig när någon mår dåligt men jag
gör det för att jag själv inte vill börja gråta..
Vill du arbeta med : :Ingen aning kommer nog veta det när jag sitter på jobbet och känner mig hemma
Är roligast just nu : :Att jag åker till Tennis på söndag
Har du på dig nu : :Handduk
Har du för smink idag : :idag hade jag brun och blå kajal, skimrig ögonskugga och vanlig bas
Äger du för skor : :All star converse haha har för många, men jag älskar dom <3<3
Har du för storlek i skor : :?? ingen aning brukar fråga mamma.. typ 36
Läser du för bok : :fortfarande inte klar med 100 åringen och ska läsa hungerspelen i skolan
Ska du göra nu : :Sova
.
Tack för idag Kram <3


alma

Haha, jag tror också att du kanske har mest minnen med mig, med tanke på att vi var med varandra både i skolan och efter skolan varje dag i typ 3 år xD Och dessutom har vi ju känt varandra i 10 år och gått i samma klass så länge, haha. + Språkesan, scouterna och dansen xD + att du gick på innebandy med mig ett tag också, haha! :)



PUBLICERAT: 2012-02-24, 10:35:58 | URL: http://eeestelles.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -