2012-02-11
 22:18:51

Två veckor kvar!!

Hej bloggen!
.
Om två veckor ligger jag och sover för tidigt på sönda morgonen åker jag till Arlanda för att sen ta flyget till Tennis :D
.
Just nu håller jag på att plocka fram lite saker jag ska ha med mig, det känns så skönt att plocka fram shorts, jeans jackan m.m.
När jag ändå håller på så ska jag dra igång musik och sen roja ut hela garderoben, jag hoppas verkligen att jag hinner och om jag gör det kommer jag känna mig sjukt duktig. Jag har redan hunnit med en massa saker idag. Bland annat har jag varit på kalas i Jennies nya lägenhet + träffat hennes pojkvän, mini "spa", snart läst ut min bok och massa mer :D:D
Jag är glad idag även fast jag sov sjukt dåligt inatt.. Just ja,, jag har hunnit med att ha sjukt ont i knät hela natten och hela dagen woho..
.
Nu ska jag skynda mig så att jag hinner.
.
Kram <3
.
Sommar bild, jag tror att jag laggt upp den förut men jag tycker om mitt hår - färgen på denna bild ;)


Nathalie

Sv; Idag har jag kollat på film och ätit ute. :)

Har du haft en bra helg?

kram



PUBLICERAT: 2012-02-12, 20:40:57 | URL: http://nathalies.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -