2012-01-15
 10:17:00

Fragile

Hej bloggen!
.
Tänkte bara tipsa lite om filmen Fragile, jag såg den när jag va hos Sigrid förra helgen.
Jag är sjukt rädd för det mesta men om man får en bra förklaring till varför saker är som dom är är det inte så farligt.
.
När vi skulle välja film ville alla se skräck utom jag, hatar de verkligen.
Eller jag vet inte.. jag har inte sätt så många och dom jag sätt har inte varit speciellt läskiga.
Den jag tyckte va mest obehaglig va en med typ kineser som dött i ett hus som dom sen hemsökte,, kommer inte ihåg namnet men men. Den har jag ändå sätt ensam mitt i natten så så läskig kan den inte vara.
.
Aja, jag tycker i alla fall att ni ska se Fragile för den är inte så läskig som jag trodde.
Jag vet att alla som va där kommer säga "ji visst,, du satt ju bara och dog typ" men så va det inte, jag satt och spende mig sjukt mycket för jag trodde den va läskig men sen när den va slut så va den helt anorlunda än va jag tänkt.
.
Ska ses i alla fall, av mig igen och kanske av er.
.
Puss och hej leverpastej <3
.


Emilija med J.

Var gärna med i helgens blogg och få chansen till att bli länkad inför mina läsare. Den avslutas ikväll !



http://eemilijaa.blogg.se/2012/january/helgens-blogg.html



ha en bra söndag!



PUBLICERAT: 2012-01-15, 10:37:43 | URL: http://eemilijaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -