2012-01-10
 21:45:54

No pictures

Tjenixen på er!
.
Jag hade tänkt att lägga upp lite bilder från i söndags men de går tyvärr inte så både ni och jag (speciellt jag) får fortsätta vänta.
.
Vad ska jag skriva om då?!
Imorgon börjar jag 12.50 för vi har ingen engelska lärare förens nästa vecka :D me happy
.
Jag tänkte tipsa om en bra skräckfilm men jag kommer verkligen inte ihåg vad den heter men de kommer upp imorgon eller senare ikväll.
.
Jag är jätteledsen att jag är så tråkig just nu men sånt är livet när man är en studerande 16 åring ;)
.
Nu ska jag sova.
.
Här får ni så att ni kan som jag njuta av denna låt innan ni somnar.
Kram och godnatt <3
.


Josefine

Om du vill så kan jag meila de :)



PUBLICERAT: 2012-01-12, 16:53:41 | URL: http://highhopes.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -