2012-01-07
 13:10:15

På muggen i Torsdags...

Är det bara jag eller är det någon mer som tycker att dom valde lite fel nemn till kaffét på götgatan (de låg där va!?), stället heter alltså Muggen..
.
Här är  iallafall en bild, tyvärr så har jag inte fler bilder just nu men jag hoppas att de kommer.
.
Haha ser ni hur dom har failat med hjärtat i chokladen höhö
.
Kollade nu på klockan och såg att jag borde fixa mig lite,, med andra ord klä på mig..
Sitter just nu i mjukiskläder och om två timmar ska jag vara i Nacka och se inspelningen av "The Voice".
Jag hade tänkt att skriva ett tidsinställt inlägg om vad jag tycker om de hittills men jag hinner inte de nu tyvärr men vi får se om jag kan iskriva ikväll eller imorgon utan att avslöja något.
.
Kram och hej <3


Louise

Hej!

Har nu en ny tävling på gång för alla mode intresserade tjejer!

Ni kan nu vinna VALFRITT KLÄDESPLAGG från Imagecollection.se (värt max 3000kr)

hur awesome låter inte det? :D



Om du är intresserade gå in här för att tävla : http://laakinoiise.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfritt-plagg-varde-max-3000k.html#comment



PUBLICERAT: 2012-01-07, 21:25:54 | URL: http://laakinoiise.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -