2012-01-05
 10:37:37

Run to Stockholm

Hej bloggen!
.
Just nu sitter jag och tittar på " A Cinderella Story " och blev precis klar med mina naglar, tänkte lägga upp bilder men de blev extremt fult och jag kan inte få bort de eftersom jagdrog på glitter och min nagellackaborttagning är SLUT..
.
Idag ska jag träffa tre kompisar från språkresan eller fyra fast en av dom (Alma) gick i min klass i tio år så hon räknas inte med i språkrese gänget. haha de lät konstigt men..
.
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men om de händer något spännande så får ni reda på de :)
.
Orkar inte titta mer på filmen men jag bättrede på glittret så nu är de inte lika hemska och de måste torka så men jag känner mig stressad för om en timme ska jag åka och jag kan inte ducha förens naglarna är helt torra..
.
Nu ska jag gå och fixa frukost/lunch
Kram <3
.
FV Lia Joanna Emelie Alma
.
Lia kommer tyvärr inte för hon bor i Skåne men Nea kommer men hon är inte med på bilden.


Alma

Och Elin kom ju också, henne glömde du! :) Fast det var ju svårt för dig att skriva det eftersom du inte visste om det innan xD tycker att du borde blogga om dagen! :)



PUBLICERAT: 2012-01-05, 21:52:56 | URL: http://eeestelles.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -