2012-06-11
 15:12:00

ägget

Jag har skrivit i två inlägg om dessa bilder och nu hade jag tänkt att förklara vad det är.
.
Mamma jobbar på dagis och en dag tog hon med sig ett strutsägg som hon sa att mamman och pappan lämnat hos dom för att barnen skulle ta hand om ägget tills mamman och pappan kom tillbaka.
Sen fick jag i uppgift att fica bilder från mamman (och pappan som inte kom med eftersom jag bara har en apa)som ett slags tack kort med dom på..
.
Sjut tråkigt och inte så bra redigering eftersom mitt photo shop är sämst menmen jag blev ganska nöjd med det i alla fall :O)
.
Kram <3


ITAAA

Tack för att du svarade angående bloggbytet!:)



Snygg header du har :D Kram!



PUBLICERAT: 2012-06-11, 18:49:21 | URL: http://itaaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -