2012-06-14
 00:47:24

Ett år senare

Utsidag räknas, insidan avgör
.
Så texten ovan på blogg.se och tyckte de lät bra xD
.
Fick nyhets brev av Style by Tyra och så dessa shorts i hennes sommar collection. Jag tycker att dom är sjukt snygga och så kom jag tänka på att jag faktiskt hade ett par sånna förra året. Jag har tyvärr sytt ihop fickan och pillat bort nitarna som var värre än att sätta dit dom.
.
När jag hade mina förra året gick alla och ba: din ficka håller på att ramla av. Eller din ficka är trasig osv.
Nu kommer jag verka jätte känslig men jag blev faktiskt lite ledsen när alla sa så eftersom jag hade laggt ner så mycket tid på dom och jag tyckte att dom va snygga.
.
Nu ett år senare kommer alla säkert tycka att det är super snyggt för att de är hon som designat dom..
.
Undra om jag ska sprätta upp fickan igen och trycka fast alla nitar igen!?
.
Kram och god natt <3
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -