2012-06-25
 01:22:53

ÖVERKLASSNAMN

MIMMIS, TOOTIE, MISSE, SNYTTIS, SNUTTIS, SNATTIS, TUTTE, MOFFSAN, SNYTTIS, TROSAN, MITTAN, NENNIS, TYSSE, PUTTIS, MEME, FRUTTIS, TILLIS, GOSAN, SNUFFSAN, SNYTTIS, COOKIES, SACHA, MIRRAN, JUSSAN, TROLLIS, BLINGIS, SNUFFSAN, SMULAN, TROLLIS, KLUTTIS, BLINGIS, PIPIS, PILLIS, TROPPAN, SNATTIS, SMILLIS, BLINGIS, CHIWAWA, TISSE, BEJBY, MOMMIS, GULDIS, CHIWAWA, COOKIES, GILA, BABY, LOLLIS, RUFFSAN, PYTTAN, SMYSAN, PIPPA, DITTI, CHIWAWA, COOKIE, MIMMIS, CHARDONAIS, SNUTTAN, MIMSAN, TILLIS, PYTTAN, MYMMIS, PLING, TISSE, DITTI, NENNIS, GOSAN, OJA, CHARLIE, WIWI, SNOSAN, TYTTIS, TJUSSE, SACHA, FEMMIS, SNATTIS, GILA, TATTIE, SNATTIS, LOLLIS.
 
feel free to pick 
bara att välja bland alla vackra namn, ni bestämmer vad jag ska vli kallad, namn som tutte, snytis, trosan, trollis och speciellt kluttis tycker jag har sin lilla charm. ;)
 
ALMA- TRULLSAN
SIGRID- KICKIS
CATTA- MAMMA
OLIVIA- TUFFSAN
OLIVIA- TATTIE
MAMMA (EVA)- TUTTIS
MARIA- BUBBEL
BROR (FELIX)- JUJJE
PAPPA(STEFAN)- FRISCO
KENZA- MIMMIS
TYRA- BEBBAN
BETSY- KICKIS
KICKI- BETSY
EMMA- MAPPIS
SUSIE- FRISCA
 
HEJ!
 
Ni kanske undrar varför det står en massa namn ovan!?
 
Jag fick lite ryck när jag gick in på en sida där man kan ta reda på sitt överklass namn och då stod det "inte nöjd? dra i toffsen" och jag blev ju inte nöjd med nått.. så jag drog vidare tills jag inte orkade mer..
sen va jag såklart tvungen att kolla andras namn också. något jag tycker är kul är att pappas systrar fick varandras namn och pappa och hans syser fick typ samma och något jag tycker är lite konstigt är att någon med ett så coolt namn som kenza (ja, jag läser hennes blogg) fick samma namn som mig.
Ja, och nu kan se vilkan namn jag tyckte va sämst (fet stil)  och bäst (kursiv). 
 
de va ba en kul grej. bilder från midsommar kommer upp imorgon. 
kram <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -