2012-03-21
 17:25:18

Whoopies

Hej bloggen!
.
Här kommer bilder på Smores chocolate whoopies som jag och Sigrid bakade i måndags ?!
.
Sorry att det blev en jobbig ful blå bakgrund på texten men de är för att jag kopierade namnet på kakorna(?) från facebook.
.
Recept finns i Lailas kokbok.
.
Kram <3


en blogg om 5 systrar

Elin svarar: Åh vad roligt!!:-D

Fråga 1:

Ja, dom skorna skulle passa till den outfit, AS BRA!!

Fråga 2: Jag har storlek 34-35, och har storlek 35 på skorna.

Fråga 3: Nja, deet beror på hur du behandlar dom;). En nit gick av första dagen jag fick dom. Men bara du inte går och "drar" skorna för varje steg du tar, om du fattar vad jag menar:D

Fråga 4: ja, jag tycker dom är lite svåra att gå i. Men jag försöker gå med dom hemma lite då och då, och det blir lättare för varje gång!



(Och ska bara säga att dom är VÄLDIGT trånga framme vid tårna! Vissa säger att man ska ta en större storlek, men då man ju problemet vara att skorna glappar för mycket. Så ta den storlek du har för varje gång du använder skorna så blir dom lite större). Hoppas du har fått lite tips!

Kram!!:)



PUBLICERAT: 2012-03-21, 17:53:47 | URL: http://systrarnabackstrom.se
Maria

åh vad goda de ser ut! skicka hit några :)



PUBLICERAT: 2012-03-21, 18:25:46 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -