2012-05-27
 01:11:17

Grattis Loreen!!

Hej bloggen!
.
Ett enormt grattis till Loreen.
Jag hoppas verkligen att eurovision är i stockholm nästa år för jag vill verkligen vara med på en final bara för att säga att jag gjort det lixom. Kanske ska lägga på det på "innan jag dör" listan.
.
Nu ska jag sova så att jag är pigg imorgon mär jag ska plugga en massa ekonomi.
.
Kram<3
Jaaa! Loreen du vann - MSN Starlounge [00.39]


TJEJ PÅ 14 ÅR

Hejhej!



Om ett par dagar kommer jag skaffa en ny blogg och behöver då veta vilka som följer min blogg på Bloglovin’ och om du/ni kommer fortsätta göra det när jag skaffar en ny blogg. Jag behöver också veta om jag ska fortsätta följa din/er blogg. Så följer du/ni mig på Bloglovin’? Och kommer du/ni fortsätta göra det när jag skaffar en ny blogg? Jag kommer säga till när jag gör det! Om du/ni inte svarar innan början av nästa vecka kommer jag ta bort dig/er från Bloglovin’. Men om du/ni inte kunnat svara av olika anledningar och vill ha kvar bloglovin’bytet så är det bara att kontakta mig. Tacksam för svar och ärlighet!



PUBLICERAT: 2012-05-27, 10:57:15 | URL: http://gabriellaita.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -