2012-05-25
 00:50:57

KRIG!!

Hej bloggen!
.
Det är svin varmt i mitt rum.. Skönt att sommaren äntligen är här med jag skulle vilja slippa värmen ibland som te.x nu och pollen som jag tjatar om typ varje dag.. jag skulle inte bry mig ett dugg om de försvann.
.
Jag behövde lite relations bilder till skolan imrgon men mina katter (som jag skulle ta bild  på) försökte typ döda varandra så de blev ingen bra (ok, jag överdrev liiite med döda..) det blev i alla fall inga bilder så jag har inget att jobba med imogon..
.
Imorgon blir det skola, cirkus; sigge ska gå på lina och sen spelning.
.
Hörs imorgon men förhpoonings vis fina bilder, kameran håller på att dö och jag hittar inte laddaren.. ovanligt..
.
Kram <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -