2012-05-02
 08:56:00

Majbrasa restaurang

Hej bloggen!
.
I måndags åkte jag hem till Alma, sen gick vi till coop och köpte thimat (jag hade ingen aning om att det öppnat en restaurang där..) sen gick vi hem till Alma och käkade mat och jag lärde Alma hur man spelar Gardens of time :) Sen gick vi till brasan vid kvart över åtta. Sen fick vi reda på att dom tände den vid nio.. aja vi träffade några från gamla klassen och sen kom Maria som käkat middag hemma.
Sen gick vi tre hem till Alma för lite mer Gradens (maria kär nu också :O) )
Vi käkade god fruktsallad och godis 0.o
När mamma ringde och frågade om hon skulle komma och möta mig på vägen blev de som man körde när man va liten, :- snälla mamma bara en liiten stund till. haha sen sov jag över hos Alma.
.
Möjsig och kul kväll, tack båda <3
.
Bilderna nedan är tagna av Maria (snodde dom av henne eftersom jag inte kan överföra bilder från min mobil.)
Just ja, hon ville att jag skulle säga att bilden från emergenza va hennes också, glömde de. Tack för att jag fick ta den :D
.
Kram <3


Maria

Ingen orsak Linnojja! Och tack för att du lärde mig spela gardens! Nu kommer jag inte längre ha något liv haha xD



PUBLICERAT: 2012-05-02, 17:51:13 | URL: http://Http://marysss.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -