2012-05-08
 10:11:10

Mm's jobb

Hej bloggen!

Just nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att vi ska åka till sjukhuset. Ska fixa min andra fot idag och de kommer göra så J**la ont.. vill inte :(
Kommer inte få vara ensam hemma sen heller för brorsan har gått och blitt sjuk.

Ni skulle se mig nu förresten.. tog en blid men den blev sämst så jag kanske visar en sen när jag kommer hem, i alla fall jag ser helt galen ut. Jag har påsar ner till kindbenet under ögonen och jag ser typ inget och med råga på allt så har jag lock för öronen..

Så ikväll kommer jag inte kunna se, höra eller gå..

Hoppas verkligen att vi ska åka strax allt jag vill är att komma hem och lägga mig i soffan och tycka synd om mig själv för det får man om man ser ut och mår som jag gör nu.

Just ja, jag vaknade av mig själv klockan kvart i fem imorse för att jag inte kunde andas.. woho så man är ju inte liite trött.

Hörs ikväll så får ni se bil på mitt "vackra" ansikte

Kram <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -