2012-05-21
 22:12:33

smooth criminal

Hej bloggen!
.
Kom hem från korpo i går och idag är man ju lagon trött och oskolsugen, fick lite sommar känsla och då känns det bäde bra och dåligt att det bara är 3 veckor kvar :)
Jag är jätte ledsen för att bloggen får lida lite, men det är super lite kvar i skolan nu och jag har sjukt mycke problem med pollen så varje stund jag har över sover jag eller pluggar. Hoppas att ni förstår och håller ut i nån vecka när jag har vestämt mig att jag verkligen ska försöka göra saker som Jag vill och inte saker som jag måste.
.
Hörs på torsdag eller nåt. :D
.
Kram <3
.
bild från korpo 08


alma

Haha, men åh vad söta!!



PUBLICERAT: 2012-05-21, 22:20:05 | URL: http://eeestelles.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -