2012-05-09
 14:05:38

Sova äta dö

Hej bloggen! Nu kommer jag ihåg hur det va att nästan kapa hälsenan. Den smärtan jag hade då sitter nu i min tå och jag skulle kunna ligga och gråta och skrika så ont det gör.. Jag tog spruta för fästningar som ger otrolig träningsverk i hela armen, pollen dödar mig som vanligt och foten snackade jag om. Kommer nog inte blogga så mycket nu när jag är hemma de händer ändå inget spännaNde så ni missar lixom inget men på fredag ska jag vara igång igen och då ska jag börja visa bilder och börja blogga påriktigt så vänta ni bara. :-) förlåt att jag inte kunde göra rader men jag vet inte hur man gör. Kram<3.               Oj, inlägget publicerades inte igår men då kommer det ni istället.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -