2012-05-13
 21:11:41

The VOW

Hej bloggen!
.
Igår va jag och mamma på bio (hennes födelsedags pressent från mig), jag valde film så det blev en jag nämt på blogge förrut som jag var väldigt sugen på att se.
.
Jag tycker att den var bra men tyvärr så tycker jag som jag tyckt om typ alla filmer den sista tiden, jag tycker att slutet var dåligt och om de är dåligt tappar man feelingen.. :( synd men de är bara att hitta "gilla" kännslan igen och då va den riktigt bra. Se värd även fast de va typ bara 40 åriga tanter där så jag valde en som passade mamma i alla fall ;)
.
Nu ska jag sova, stor dag imorgon.. jag ska köra moppe till skolan. Åkte dit och kollade tiden idag och det tar mellan 25 och 35 min så jag sparar en halv timma på morgonen och en hel timme när jag ska hem. (happy face)
.
God natt Kram <3
.


Andrea

ååh har velat se den länge nu orka vänta! han e så cool! xPppPPpp


Ville Niskanen

Channing är hetaste mannen på jorden haha



PUBLICERAT: 2012-05-26, 14:35:03 | URL: http://www.finest.se/villeniskanen

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -