2013-02-02
 15:46:00

Bästa svenska filmen någonsin

 
 
Hej,hej :)
 
Igår va jag och såg Ego och jag måste bara säga att det är den absolut bästa svenska film jag någonsin sätt riktigt bra jobbat av dom som gjort filmen.
 Dom som gjort filmen var på sergel där jag såg filmen och dom  pressenterade filmen lottade ut affish m m, jag skulle viljat sett dom efter istället så jag kunde tala om hur grym filmen var. 
 
Lite kort om vad filmen handlar om så är det en film om Sebastian och han tycker att uttseendet är det som är allra vikigaste men en dag blir han blind och då måste han lära känna en tjej genom allt utom utseende.
 
Jag tyckte synd om honom genom nästan hela filmen, jag vill inte spoila för mycket men precis när han blivit blind blir han utslängd från en klubb och de dom säger är så sjukt sorgligt att ingen som redan mår så dåligt ska få höra pga missförståeende.
 
Nu måste jag sluta skriva så att jag inte avslöjar hela filmen så allt jag har att säga mer är att bara gå och se den och ha så kul :)
 
 
Puss och Kram skummbanan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -