2013-02-05
 23:59:00

Cuba shoes

 
Hej bloggen!
                                                                                                                                                           
Idag va jag och lämnade mitt CV (bara att vänta nu på svar nu ), hämtade dessa bedorande skor ovan plus att jag hunnit med att räkna matte och mycket mycket mer.
Hoppas att jag hinner med minst lika mycket saker imorgon för det änns som att jag ligger efter då jag har varit sjuk.
 
Nu måste jag sova, är super trött men vi hörs. Kram <3
 
 


Isabell

Sjukligt snygga! :D

Svar: tack :D, dom finns på Nelly.com för 250 kr
Linnojja



PUBLICERAT: 2013-02-08, 14:43:10 | URL: http://isabellhedberg.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -