2013-02-06
 23:24:59

Hold your breath and count to ten

Hej på er!
 
Idag var jag hemma för jag fick problem med andningen så jag satt typ och hyperventilerdade med näsblod som forsade ut..
 
På kvällen tog jag en bild på pappa som han ska ha till sitt CV, farsgubben ska börja plugga igen haha
 
Sen fick jag ett mail från dom som varit med och gjort bla Solsidan dom frågade om jag ville vara med i ett nytt projekt som dom har och nu har jag milat dom så vi får se hur det går med de.
 
Nu måste jag sova det blir en lång dag imorgon.
 
Pappa tog en test bild på mig för att visa hur han ville ha bilden, jag vet att jag är en riktig skönhet så försök att tinte ösa allt för många kärleksförklaringar över mig haha
 
 
Kram och god natt <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -