2013-02-03
 00:01:28

Take me back to...

Hej bloggen!

Kikar in här för att säga god natt och visa en liten bild på mig från när jag var typ 12.

Hittade lite bilder från när jag var på modell för en dag, detta är en av typ 9 bilder så vi får se om en 12 årig linnea kommer upp här igen.
Btw på bilden kan ni se min naturliga hårfärg, inte för att skryta men den är så sjukt fin. synd bara att jag färgade det rött och nu färgar jag bara om och om igen för att jag vill ha som jag hade då (nu är det typ brunt..)

Det va allt för mig idag God natt <3

PS. Jag vet verkligen inte vad jag ska blogga om så det skulle vara underbart med lite inspiration :)


Maria

Sv: ja det är typ highlighter som man t.ex kan ha runt ögonen för att ljusa upp. Men jag har inte provat den än så jag vet faktiskt inte hur bra den är. Kan ju blogga om det senare och utvärdera kanske? :)

Svar: skulle vara toppen med lite pris och hur bra den är :)
Linnojja



PUBLICERAT: 2013-02-03, 19:38:39 | URL: http://amaryland.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -