2013-01-07
 22:45:10

Berättelsen om Pi

 
Hello bloggen!
 
Va tvungen att njuta lite av jullovet nu innan skolan drar igång, gjorde inget speciellt och därför fanns det inget att blogga om men imorgon börjar skolan och då finns det massor.. hah
 
I lördags va jag och pappa och sår Berättelsen om Pi, asså allt jag kan säga att den är ett MÅSTE att se, bäst är om du inte sätt trailern innan för jag tycker att trailern är wow nä -.- medans filmen är wow aa OoO som sagt ett måste.
 
Jag var belt kär i bara hur folk berättade om filmen så jag bestämde mig för att jag skulle läsa boken och sen hörde jag folk som total sågade filmen och då blev jag osäker på både filmen och boken men när jag såg filmen flög dom två timmarna förbi oc när den var slut känndes det som man hade suttit där i typ en kvart. Nästan hela filmen utspelar sig på en livbåt och det känndes lite tråkigt innan men nej jag ålskade den helt enkelt.
Till och med min pappa som är 45 år gav filmen 9/10 i betyg och nu snackar vi om en så sjukt kräsen gubbe hah, han somnade till Avatar haha
 
Jag tycker i alla fall att det är ett måste att se den och jag tror att den är 1000ggr bättre på bio än hemma.
 
Kram och god natt hörs imorgon (aa vill inte till skolan imorgon..) <3


Maria

åh! vill se den! verkar vara så himla bra! :)



PUBLICERAT: 2013-01-08, 20:38:25 | URL: http://amaryland.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -