2013-01-09
 08:16:00

Utkast: Jan. 09, 2013

hej bloggen!
 
Detta blir ett snabb inlägg för jag ska ut till bussen om 30 min och jag måste klä på mig och göra iordning mig.
 
Igår kom mitt paket från Nelly.com som jag väntat på i en vecka. 
 
Jag köpte två par skor, en klänning, en poncho och ett skärp. har bara bilder på skorna just nu så det är bara dom ni kommer få se, klänningen tror jag att jag kommer använda först i sommar så den kommer ni nog inte att se på ettt tag, men ponchon ska jag ha på mig idag så jag ska försöka mig på att ta en liten bild.
 
Ha en underbar dag Kram <3
 
On Me Way Home
 
Cutest shoes ever 1000 ggr snyggare i verkligheten endast 149 spen styck ::)
 
 
 
 


vikipiki

åh kej! NU börjar jag med ny historia för den andra var så dålig och jag kommer inte ihåg. Jag böörjar med ny och du för skriva höhö
mvh din stalker haha x)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -