2010-03-01
 00:52:52

Rutug klänning

Hej!!

För några dagar sedan började jag skissa på en "ritning" ,, eller vad det nu heter... I alla fall,, det ska bli en rutig klänning jätte snygg om ni frågar mig XP..
Jag hoppas att jag hinner klart med den till sommaren,, det är i alla fall mitt mål :D

Det var allt jag hade att skriva för nu,, ses senare idag då jag har sovit en blund;;



Kram och god natt (L)




PS: Jag fick denna kommentar och tängte svara nu;;


KommentarTid 
alma  om 15 dagar kvar... brottom:
det är ju ändå rätt så lång tid kvar, så du behöver väl inte känna dig så stressad inför kalaset? :) Lycka till med planeringen mm. ps. vad önskar du fig i present?:D


Svar::  Det är bara 2 veckor så det är inte så lång tid kvar.. Tack,, jag behöver verkligen ett lycka till för det går sämst XP  ;;;  XDXD Jag önskar mig inget särskilt,,
XQ PS hur vet du att du får komma XQ PS Lova ta det som ett skämt jag kommer att ringa dig senare Alma;; XQPS







Kramisar till alla sweet dreams (L)
01 Mars, 00:08



PS:: längtar så mkt till den 15 ;D  och skriv gärna kommentarer älskar dom XP




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -