2011-11-12
 19:41:13

12 November 2011 Något jag ångrar

Hm, någonting jag ångrar..
.
De är klart att jag massor med gånger tänkt "varför gjorde jag så..", men något jag ångrar riktigt mycket..
.
Det finns inget jag ångrar så mycket som att jag inte stannade hemma den dagen, läs mer HÄR
.
Jag tror faktiskt inte att jag ångrar någonting riktigt stort.. Jag kanske har förträngt det.
.
Jo nu kom jag på det, det finns säkert något jag ångrar mer men de här känner jag mig så dum att jag gjorde..
.
De här kommer låta som en bortförklaring speciellt för den det handlar om tror jag så därför förklarar jag i förväg att detta är min sida av vad som hände och jag är så ledsen.
.
Jag ångrar att jag lyssnade på min fd. kompis som fick mig att gräva ner en som jag är kompis med en idag.
Min fd. kompis grävde ner min nalle för att vis hur vi skulle göra men min kompis, jag gjorde som hon visade och grävde ner min kompis fötter i sanden.
Sen kommer vi till the big fail, vi skulle skriva hennes namn på hennes jacka men vi visste inte hur det stavades.
Sen kommer jag inte ihåg om vi lämnade min kompis eller om vi hjälpte dig upp (jag vet att hon vi grävde ner läser min blogg så hej!!! :) <3)
.
Enligt mig va det iallafall min fd. kompis som gjorde typ allt förutom de hon sa åt mig att göra och de va helt hennes idé. Jag tyckte synd om dig då och jag skämdes ett bra tag efter. Nu är vi vänner och har varit de typ till och från i 10 år och de e bäst!
.
Men som sagt jag är ledsen för de.
.
Kram <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -